سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ololu
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 11
کل بازدید : 89666
کل یادداشتها ها : 1512

نوشته شده در تاریخ 94/2/1 ساعت 3:33 ص توسط ololu


سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

خبر 17 اسفند 93 استخدام: اعلام نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی استانداری خوزستان مورخ 91/12/25

لینک سایت نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی

خبر 16 اسفند 93 استخدام: نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی اسفند 91 فردا اعلام می شود

نتایج سه برابر ظرفیت آزمون های استخدامی 91/12/25 استانداری خوزستان فردا یکشنبه 17 اسفند ماه 93 به آدرس natayej.ermiyaco.ir اعلام می شود

 به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان، در این آزمون یکهزارو431  پست استخدامی آگهی شده بود  که در آن  11 هزار و 308 نفر ثبت نام و شرکت کردند.

  براساس این گزارش , ازپذیرفته شدگان دراردیبهشت ماه 94 مصاحبه های تخصصی بعمل می آید.

لینک اسامی پذیرفته شده

خبر 16 اسفند 93 استخدام :مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان اعلام کرد : پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی برای صدورشماره مستخدمی تحویل سازمان مدیریت شد.

قاسم سواری صنگوری امروز سه شنبه درگفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان افزود: بحث استخدامی‌های جدید در استان خوزستان نهایی شده و کار ما نیز در این خصوص تمام شده است، پرونده این تعداد به منظور صدور شماره مستخدمی در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار گرفته و ما منتظر ابلاغ این سازمان خواهیم بود تا فراخوانی را به منظور شروع به کار نیروهای جدید اعلام کنیم.

سواری افزود: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده تلاش براین است که متقاضیانی که در آزمون‌ها شرکت کرده و قبول شده‌اند در اولین فرصت به بدنه دستگاه‌ها تزریق شوند که این اقدامات توان زیادی را می‌طلبید و در این راستا از دکتر مقتدایی استاندار خوزستان و علی عماد معاون استاندار خوزستان به دلیل حمایت‌های همه جانبه آن‌ها تشکر می‌کنیم.

وی افزود: در سال 1391 دو آزمون استخدامی در راستای برنامه پنجم توسعه توسط استانداری خوزستان برگزار شد، آزمون اول در تاریخ 26/3/91 برگزار شد که در این آزمون 1168 پست آگهی شد که در این مرحله حدود 29 هزار نفر شرکت کرده‌اند، این تعداد، نفراتی بودند که ثبت نام کننده آزمون بوده و مراحلی را طی کرده و 3 برابر ظرفیت، موارد گزینشی آن‌ها انجام شده است.

مدیر کل منابع انسانی وتحول اداری استانداری خوزستان اظهار کرد: این آزمون دارای مشکلی بود بدین توضیح که اعتبارمربوطه تخصیص نیافته بود. با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید گشایشی دراین زمینه حاصل گردید و تخصیص بودجه مربوطه صورت گرفت و استان خوزستان جزو استان‌هایی بود که سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نسبت به حل مشکلات پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اخیر اهتمام ویژه ای بخرج داد.

سواری بیان کرد: تعداد شرکت کنندگان در آزمون، صورت جلسه شده و با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که موفق شدیم از این تعداد 999 نفر را جذب نهایی کنیم و جدیدا نیز با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته است به این تعداد سهمیه استخدامی داده شده است که بستر سامانه ایی کارمند ایران به این منظور ایجاد شده تا متقاضیان برای استخدامی در دستگاه‌های اجرایی مدارک خود را وارد این سامانه کنند.

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان توضیح داد: برای ایثارگرانی نیز که در این آزمون شرکت کرده‌اند تدابیری اتخاذ شده تا با ارائه مستندات خود سهمیه ایی در استخدامی برای آنان لحاظ شود.

سواری گفت: آزمون دوم در تاریخ 91/12/25 برگزار شد، در این آزمون 1431 پست استخدامی آگهی زده شد که در این خصوص نیز 11 هزار 308 نفر در این آزمون ثبت نام کردند که با پی گیری‌ها و صورت جلسه‌هایی که انجام شده است تا هفته آینده 3 برابر ظرفیت اعلام می‌شود و 15 روز بعد از آن در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد و نتایج 3 برابر ظرفیت نیز روی سایت دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

سواری افزود: مصاحبه این گروه در اردیبهشت سال آینده انجام می شود و این افراد تا سال آینده مشغول کار خواهند شد.

خبر 15 بهمن 93 استخدام :

خبر 12 آذر 93 استخدام: حکم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری اسفندماه زده می شود

قاسم سواری در گفت و گو با خوزنیوز اظهارداشت: در سال 91 به منظور جذب نیرو در 24 دستگاه دولتی در استان با هزار و 168 ردیف استخدامی، سه آزمون برگزار شد که حدود 24 هزار نفر در این آزمون ها شرکت کردند و افراد واجد شرایط به مراحل بعدی راه یافتند.

وی افزود: پس از طی مراحل گزینش و مصاحبه، هزار و 168 متقاضی دارای صلاحیت به منظور جذب در دستگاه های دولتی استان پذیرفته شدند که جذب این افراد مستلزم اعتباراتی بود و اخیرا تمام تلاش دکتر نوبخت (معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور) نیز حل مشکل استخدام این افراد بوده است.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان یادآورشد: ازسوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اعلام شده که احکام استخدام این افراد تا اسفندماه امسال زده می شود و ما نیز ریز فهرست افرادی را که به عنوان پذیرفته شده در آزمون ها اعلام شده اند به این معاونت توسعه ارسال نمودیم.

سواری یادآور شد: تا پیش از اعلام این خبر مبنی بر رفع موانع تا اسفندماه، در افراد پذیرفته شده نوعی نگرانی وجودداشت و نمایندگان آن ها به استانداری مراجعه می کردند، اما خوشبختانه اکنون این عزیزان قدری آرامش خاطر یافته اند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان دررابطه با افرادی که در آزمون استخدام شرکت نفت پذیرفته شده بودند نیز گفت: استخدام این افراد ازسوی استان نبوده و ملی محسوب می شود، با این حال دفتر ما تمام این موارد را پیگیری می کند.

وی افزود: درحال حاضر دفتر منابع انسانی استانداری پیگیر کارهایی است که خود مجوز آن ها را صادر کرده و روند استخدام پذیرفته شدگان در شرکت نفت نیز تا جایی که اطلاع داریم انجام شده است و به تدریج ورود این افراد به درون شرکت تسهیل می شود.

سواری دررابطه با ازدیاد نیروی انسانی در برخی دستگاه های دولتی استان عنوان کرد: با توجه به تغییراتی که در ماموریت ها و شرایط هر دستگاه به وجود می آید، استخدام در این دستگاه ها باید متناسب با وضعیت آن ها باشد.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان تاکیدکرد: نقشه راه نظام اداری در سال گذشته توسط شورای عالی اداری کشور تصویب شده و مبنای حرکت ما نیز برای اصلاح وظایف، ساختار تشکیلاتی، خدمات و نیروی انسانی نظام اداری این نقشه است و یک ارزیابی کلی از تمام دستگاه ها خواهیم داشت. در پایان برحسب این ارزیابی، نوع وظیفه و متولی کار در دستگاه های متخلف تغییر می یابد.

خبر 8 شهریور 93 استختام: مقدمات جذب سه هزار نفر در دستگاههای اجرایی استان خوزستان فراهم شد

قاسم سواری سنگوریدر جریان نشست میز خدمت  اظهار کرد : در حال حاضر بدنه دستگاههای اجرایی در استان خوزستان با کمبود نیروی انسانی مواجه است.

وی اضافه کرد: در سال 91 در دو مرحله آزمون متمرکز استخدامی دستگاههای اداری و اجرایی استان توسط استانداری خوزستان برای جذب سه هزار نفر برگزار شد که به دلیل عدم پیش بینی بودجه این افراد هنوز جذب دستگاههای اداری استان نشده اند.

سواری افزود : با رایزینیها و پیگیریهای انجام شده از سوی استانداری خوزستان مراحل جذب این افراد که در دو مرحله آزمون یاد شده شرکت کرده و در مراحل مختلف قبول شده اند از سوی معاونت راهبردی ریاست جمهوری فراهم شده است که در صورت تامین بودجه لازم این افراد به زودی در دستگاههای دولتی استان مشغول به کار خواهند شد.

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استان خوزستان اضافه کرد : متاسفانه در گذشته نحوه جذب و توزیع نیروی انسانی در استان به خوبی انجام نشده است به طوریکه در مناطق محروم استان کمبود نیروی انسانی در دستگاههای اجرایی مشهود است.

وی اظهار کرد : گر چه دولت به دنبال لاغر کردن بدنه دستگاههای اداری و اجرایی استان است ولی جذب این سه هزار نفر برای دستگاههای اداری استان حیاتی و لازم است.

سواری سنگوری کمبود نیروی انسانی را در دو بخش ساختار اداری و نیاز اداری تشریح کرد و گفت : بر اساس ساختار تعریف شده استان با کمبود نیرو مواجه نیست اما از حیث کارها و ماموریتهای محوله به دستگاههای اداری و نیاز ادارات در اغلب دستگاهها کمبود نیروی انسانی احساس می شود.

وی در عین حال تصریح کرد: دولت با انتقال خدمات خود به بخش خصوصی علاوه بر کوچک کردن بدنه حاکمیتی انجام امور مردم را به خود مردم واگذار خواهد کرد تا ضمن افزایش راندمان کاری دولت بحث نظارتی خود را به نحو احسن انجام دهد.

استاندار خوزستان روز سه شنبه در یک اقدام ابتکاری مدیران دستگاههای اداری را به میان خبرنگاران آورد تا زمینه عملی پاسخگویی دولت را بیش از پیش نمایان کند.

خبر 28 مرداد 93 استختام: جذب 201 نفر در شهرداری های شهرهای تازه تاسیس استان

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از برگزاری آزمون استخدامی شهرداری های شهرهای تازه تاسیس این استان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: در این آزمون 201 نفر جذب این شهرداری ها می شوند.

?احمد سیاحی? در نشست خبری که در محل معاونت عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد به تشریح برنامه های هفته دولت در این استان پرداخت و بیان کرد: به مناسبت هفته دولت این آزمون برای جذب نیروهای مورد نیاز 21 شهرداری های شهرهای تازه تاسیس این استان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه آزمون استخدامی جذب نیروی شهرداری های شهرهای تازه تاسیس استان 21 شهریور امسال برگزار می شود ، گفت: با توجه به عنوان های مربوط به شغل های مورد نیاز ، 163 نفر مرد و 13 نفر زن و 25 نفر به صورت مشترک بین زن و مرد در این آزمون جذب می شود.
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: آگهی استخدام این آزمون بزودی در جراید محلی منتشر، و تمامی استخدام این آزمون به نیروهای بومی تعلق دارد.
سیاحی بیان کرد: در این آزمون سه برابر ظرفیت مورد نیاز جذب نیرو انجام می شود و پس از طی مرحل قانونی از اواسط آبان این نیروها جذب می شوند.

خبر 31 خرداد 93 – دولت برای تامین اعتبارات لازم برای استخدام داوطلبان قبول شده درآزمون سال 91 تلاش می کند

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان گفت: دولت یازدهم و مسوولان استانی تلاش بسیاری برای تامین اعتبارات لازم در جهت به کارگیری داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دستگاه های دولتی سال 91 دارند.

دولت برای تامین اعتبارات لازم برای استخدام داوطلبان قبول شده درآزمون سال 91 تلاش می کند
?قاسم صنگوری سواری? روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در سال 90 و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در دولت گذشته یک سری سهمیه های استخدامی بین استان ها و وزارتخانه ها توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این سهمیه استخدامی جدای از طرح استخدامی مهر آفرین است بیان کرد: در تاریخ 21 اسفند ماه سال 90 از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری سه هزار ردیف سهمیه استخدامی به استان خوزستان تعلق گرفت.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان گفت: با توجه به اینکه در پایان برنامه چهارم و برنامه پنجم توسعه 11 شهرستان جدید در استان خوزستان به وجود آمده و تاسیس دستگاه های اجرایی در این شهرستان ضروری است ،در این راستا درسال 91در دو بازه زمانی ابتدای سال و انتهای سال سهمیه های استخدامی در میان دستگاه های اجرایی استان توزیع شد.

سواری افزود: سه هزار سهمیه استخدامی استان خوزستان در مرحله اول بین 25 دستگاه اجرایی و در مرحله دوم بین 37 دستگاه اجرایی توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در 26 خرداد سال 91 اولین آزمون استخدامی برای یک هزار و 168 سهیمه برگزاری شد گفت: برای برگزاری این آزمون بر اساس ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری مدارک و مستندات از 29 هزار نفر داوطلب شرکت در آن دریافت شد.

سواری افزود: نهایتاً برای استخدام یک هزار و 168 نفر در دستگاه های دولتی استان دو هزار و 298 نفر معادل سه برابر ظرفیت های استخدامی برای مصاحبه دعوت شدند و در نهایت از این تعداد 999 نفر پذیرفته شده و حدود 100پست خالی باقی ماند که این تعداد به آزمون مرحله دوم افزوده شد.

وی افزود: در مرحله اول آزمون تعداد پذیرفته شدگان شامل یک نفر در مقطع دکترا،114 نفر در مقطع فوق لیسانس،844 نفر در مقطع لیسانس و 40 نفر در مقطع فوق دیپلم به دستگاه های اجرایی معرفی شدند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات استخدام سال 91 تامین نشدن اعتبارات لازم از سوی دستگاه ها مربوطه بود گفت: در برگزاری یک آزمون وجود پست های بلاتصدی و تامین اعتبار و بودجه مورد نیاز به عنوان دو عامل تعیین کننده برای استخدام مد نظر است.

سواری افزود: در این فرآیند نیاز دستگاه ها دیده شد، اما در فاز تامین اعتبارات برای پرداخت حقوق افراد شفاف سازی های لازم انجام نشد و همواره چگونگی تامین اعتبارات مورد نیاز محل بحث بود.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان بیان کرد: هم اینک برای رفع این مشکل ، در بخش نیروی انسانی به دنبال تامین شماره مستخدمی برای افراد پذیرفته شده هستیم و هماهنگی ها و مکاتبات لازم در این خصوص انجام شده و استاندار خوزستان ،معاون برنامه ریزی و همچنین منابع انسانی استانداری خوزستان به دنبال تامین اعتبارات لازم برای استخدام این نیروها هستند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان خاطرنشان کرد که در این خصوص مکاتبات و جلساتی از سوی استاندار خوزستان با دکتر محمد باقر نوبخت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری انجام شده و جلساتی نیز برگزار شده است.

سواری گفت: در صورت تامین اعتبارات استخدام از سوی دستگاه ها و دریافت شماره مستخدمی در جذب پذیرفته شدگان در آزمون مشکلی وجود ندارد زیرا تمام مراحل استخدامی پذیرفته شدگان انجام شده است.

در همین ارتباط تعدادی از قبول شدگان در آزمون استخدامی سال 91 استان روزدوشنبه با حضور در استانداری خوزستان و دیدار با مسوولان استانداری خواستار بررسی و حل مشکلاتشان شدند.

خبر 21 اردیبهشت 93 – شرکت کنندگان اطمینان خاطر داشته باشند که ما با جدیت پیگیر هستیم

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان اظهار داشت: علیرغم این که با جدیت پیگیر حل مشکل پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی استانداری و دستگاههای اجرایی استان که در دولت قبل انجام شده است هستیم هنوز نتیجه ای حاصل نشده است.

علی عماد افزود: میزان اعتبار لازم برای جذب پذیرفته شدگان در 27 استان کشور که تنها در خوزستان 3520 نفر را شامل می شود رقم بسیار بالایی است که در بودجه سال 93 دیده نشده است و معاون رییس جمهور در تلاش هست که راهکاری را برای تامین منابع آن پیدا کند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان اطمینان خاطر داشته باشند که ما با جدیت پیگیر این مسئله هستیم و هریک از آن عزیزان را مانند فرزندان خود می دانیم و شرایط سخت چه مادی و چه روحی که بر آنها گذشته و می گذرد را درک می کنیم.

عماد در پایان بیان داشت: این مشکل قطعا حل خواهد شد، اما نمی توانم زمان دقیقی برای آن اعلام نمایم

خبر 31 فروردین 93 – آزمون‌های استخدامی خرداد و اسفندماه 91 کاملا قانونی بود

علی عماد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: آزمون‌های استخدامی خرداد و اسفندماه سال 91 که در خوزستان برگزار شد به صورت کاملاً قانونی بوده است اما به دلیل اینکه تامین اعتبار نشده است فعلا پذیرفته‌شدگان آزمون خرداد در مرحله دریافت کد پرسنلی هستند و مجوز اعلام نتایج آزمون اسفند ماه نیز داده نشده است.

وی ادامه داد: مدیرکل استخدام وزرات کشور، اول خرداد ماه به خوزستان می‌آید و مشکلات موجود در رابطه با این آزمون‌های استخدامی مطرح و بررسی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان در رابطه با استخدام نیروهای بومی در استان گفت: شرط استخدام بومی در آزمون‌های استخدامی باید در کشور تنظیم شود.

خبر 26 آبان 92 – پذیرفته شدگان آزمون خردادواسفند91 منتظرمجوزمعاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری باشند

?بهروز حسینی فر? یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پذیرفته شدگان آزمون خردادماه سال 91، تمامی مراحل قانونی را گذرانده اند و هیچ مشکل قانونی برای این برادران و خواهران وجود ندارد و فقط منتظر اخذ شماره مستخدمی از معاونت جدید نیروی انسانی ریاست جمهوری هستیم.

وی افزود: با توجه به تغییر دولت و بحث های بودجه ای، مشکلات در حال رفع شدن است.

حسینی فر تصریح کرد: مقتدایی، استاندار خوزستان با دل سوزی و جدیت در حال پیگیری است اما از آنجایی که این موضوع در اختیار استان نیست نمی توان تاریخ مشخصی را اعلام کرد.

معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان ابراز امیدواری کرد: هرچه سریع تر بتوانیم در خدمت این همکاران آینده باشیم.

وی در خصوص وضعیت شرکت کنندگان آزمون اسفند 91 گفت: اسامی سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آماده است اما به دلیل صادرنشدن مجوز معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری، هنوز اعلام نشده است.

حسینی فر ادامه داد: امید است با پیگیری های استاندارخوزستان بتوانیم اسامی قبول شدگان این آزمون را نیز اعلام نماییم.

معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان اضافه کرد: استان خوزستان به اسخدام و به گارگیری جوانان در دستگاههای دولتی نیاز دارد و ما مسولان نیزعلاقه مند هستیم به عنوان خادم مردم ، کاری انجام دهیم.

وی اظهارداشت: البته با عنایت دولت تدبیروامید که توجه به جوانان را سرلوحه کار خود قرار داده است و همچنین اصرار استاندارخوزستان نسبت به این که باید برای جوانان اقدامات مناسبی انجام داد تلاش می کنیم هرچه سریع تر این موضوع به نتیجه برسد.

حسینی فر با اشاره به اینکه این موضوع در اختیار استان نیست وگرنه تا به حال به نتیجه نهایی رسیده بود گفت: بنده از نگرانی این برداران و خواهران و خانواده آن ها اطلاع دارم و از همه آن ها عذرخواهی می کنم.

معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان تصریح کرد: استان خوزستان قریب به 165 هزار نفر نیروی انسانی در دستگاه های وابسته به دولت دارد که طبق برنامه چهارم و پنجم (سال های طی شده) قریب به 27 هزار نفر از شاغلان دستگاههای اجرایی و شرکت های دولتی بازنشسته شده اند.

وی ادامه داد: قریب به هفت هزار نفر از این عده مربوط به 34 دستگاه اداری دولتی می باشند که برای جبران این کمبود با پیگیری های جدی استاندار سابق جناب آقای دکتر حجازی، مجوز آزمون استخدامی (برای رعایت عدالت استخدامی) هزار نفر اخذ شده است.

خبر 18 مهر 92 – پذیرفته شدگان آزمون خرداد در حال جذب
منع قانونی برای استخدام پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی استانداری و دستگاههای اجرایی استان خوزستان وجود ندارد. مدیرکل منابع انسانی استانداری خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز اظهار داشت: منع قانونی برای جذب پذیرفته شدگان آزمون های خرداد ماه و اسفند ماه 1391 وجود ندارد و هر دو آزمون دارای مصوبه برنامه پنجم توسعه هستند. عبدالعلی امیدی افزود: پذیرفته شدگان نهایی آزمون خرداد 1391 مشخص شده و عده ای جذب ادارات شده اند و عده ای مراحل گزینش را طی می کنند که بستگی به ادارات مختلف فرق دارد. وی ادامه داد: امور مربوط به آزمون استخدامی اسفندماه 1392 هم انجام شده است و منتظر انجام تغییرات و تشکیل سازمان برنامه و بودجه هستیم تا مراحل بعدی این آزمون استخدامی هم صورت پذیرد.

خبر 14 مهر 92نتایج آزمون استخدامی 25 اسفند ماه استانداری خوزستان چه زمانی اعلام خواهد شد؟
درحالیکه اعلام شده بود نتایج آزمون استخدامی که در تاریخ 25 اسفندسال گذشته برگزار شده بود در اواخر اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد اما تاکنون نتایج اولیه این آزمون هم اعلام نشده است. پیش از اینها معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان اعلام کرد ه بود”نتایج مرحله دوم آزمون استخدامی که در تاریخ 25 اسفند ماه سال 1391 برگزار شده است با سه برابر ظرفیت تا پایان اردیبهشت ماه امسال اعلام می شود و پذیرفته شدگان این مرحله می بایست خود را برای انجام مصاحبه مربوطه آماده کنند! حسینی فر، کل نیروهایی که از طریق آزمون(26 خرداد و 25 اسفند 91 )جذب دستگاه های دولتی خوزستان خواهند شد را سه هزار نفر عنوان کرد و افزوده است با اشتغال به کار این تعداد نیرو مشکل کمبود نیروی انسانی دستگاه ها مرتفع و امر خدمات رسانی به مردم شریف خوزستان بهنگام و گسترده خواهد شد. نتایج آزمون در صورت آماده شدن به روی سایت www.ostan-kh.ir قابل مشاهده خواهند بود.

خبر 2 مرداد 92 -زمان مصاحبه داوطلبان استخدامی گروه دوم اداره کل ثبت احوال خوزستان اعلام شد.

اموراداری ثبت احوال خوزستان در اطلاعیه ای زمان مصاحبه داوطلبان استخدامی گروه دوم اداره کل ثبت احوال خوزستان را اعلام کرد.
در این اطلاعیه مدارک لازم برای این مصاحبه به شرح زیر اعلام شده است :
اصل شناسنامه همراه با تصویر تمام صفحات
اصل و تصویر کارت ملی
اصل و تصویر مدرک تحصیلی
اصل و تصویر کارت پایان خدمت
اصل و تصویر گواهی ICDL
گفتنی است حضور داوطلبین حداقل نیم ساعت قبل از ساعت مصاحبه جهت تطبیق مدارک الزامی است.
نشانی امور اداری اداره کل ثبت احوال خوزستان: خیابان شهید چمران (کیانپارس) خیابان 15 غربی


خبر 29 تیر 92 -اعلام نتایج آزمون استخدامی اسفند 91/ انتشار آگهی استخدام جدید در خوزستان

استاندار خوزستان با اشاره به اعلام اسامی قبول شدگان آزمون اسفندماه سال گذشته گفت: به زودی آگهی جدید استخدام 2 هزار نفری نیروی بومی خوزستان منتشر می‌شود.

سید جعفر حجازی در نشست کارگروه اشتغال که پیش از ظهر امروز در استانداری خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: رفع بیکاری در کشور مسئله‌ای بسیار مهم است و به تبع آن ایجاد اشتغال موضوع اول خوزستان است.وی خطاب به بانک‌های استان ادامه داد: بانک‌ها باید همه پرداختی‌های خود را لیست کنند تا مصوب کارگروه اشتغال و در سامانه اشتغال ثبت شود، آمارهای روشن و شفاف باعث می‌شود تا پرداختی‌ها قابل کنترل باشد و با میزان تعهدات تطبیق داده شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه ثبت پرداختی در سامانه اشتغال باعث می‌شود که بتوانیم مسئله اشتغال را مدیریت کنیم تصریح کرد: بانک صنعت و معدن باید پرداختی‌های خود را در سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت کند تا اگر ابهامی در زمینه پرونده‌ها وجود دارد برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه شرط پرداخت تسهیلات اشتغال، بومی بودن فرد متقاضی است بیان کرد: اگر شخصی از استانی دیگر در خوزستان سرمایه‌گذاری کند و بعد متقاضی استفاده از تسهیلات اشتغال باشد این مشکلی ندارد.

حجازی افزود: اما اگر شخصی غیر بومی بدون هیچ سرمایه‌ای مبادرت به دریافت تسهیلات اشتغال از بانک‌های خوزستان کند درست نیست زیرا از منابع استان استفاده می‌شود بدون اینکه برای جوانان خوزستانی اشتغال ایجاد شود.

وی با بیان اینکه مهاجرت از استان‌های دیگر به خوزستان بسیار زیاد است خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از مشاغل ایجاد شده در استان به افراد بیکار از سایر استان‌ها به خصوص استان‌های همجوار تعلق می‌گیرد در حالی که تلاش ما این است که اشتغال بومی را تقویت کنیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: یکی از مصوبات سفر چهارم رئیس جمهور به خوزستان این بود که طرح‌های پیمانکاری ملزم به استخدام صد درصدی نیروهای بومی باشند.

وی خطاب به مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: دستگاه‌های ذیربط و کارگاه‌ها را باید کنترل کنید و کدهای کارگاه‌ها را در بیاورید و به تامین اجتماعی بدهید تا مدیریت و نظارت شود که به کارگیری نیروهای بومی در آن‌ها تا چه اندازه است.

حجازی با بیان اینکه باید در فرهنگ سازی اشتغال بخش خصوصی تلاش کنیم اظهار کرد: هدف ما این است که به هیچ وجه اشتغال و برنامه‌های اجرایی آن در استان دچار خدشه و کندی نشود و با تلاش دستگاه‌های اجرایی استان را از گرداب بیکاری بیرون بیاییم.

وی بر لزوم حمایت از صنایع دستی در سطح استان تاکید کرد و گفت: با حمایت از این بخش می‌توانیم در ایجاد اشتغال موفق‌تر باشیم، در سال 86، 300 هزار دلار صنایع دستی خوزستان صادر شد و این رقم در سه ماهه نخست سال‌جاری به 2 میلیون و 250 هزار دلار رسید.

استاندار خوزستان از استخدام 2 هزار نفری در خوزستان خبر داد و خاطرنشان کرد: آگهی این استخدام به زودی منتشر می‌شود و متقاضیان می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

وی ادامه داد: قبول شدگان آزمون خرداد ماه سال 91 در مرداد ماه سال‌جاری کار خود را شروع می‌کنند و نتایج آزمون اسفند ماه 91 نیز به زودی اعلام می‌شود.

خبر 25 تیر – مدیرکل منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: امسال 2 هزار نیرو در دستگاه‌های اجرایی استان از طریق آزمون استخدامی شاغل می‌شوند.

عبدالعلی امیدی اظهارکرد: استخدام این تعداد نیرو جزو مصوبات سفر چهارم و مصوبه هیات وزیران بوده است.
وی افزود: در حال حاضر زمان دقیقی نمی‌توان برای درج آگهی استخدامی این تعداد نیرو مشخص کرد و شاید طی یک تا 2 ماه آینده این آگهی به اطلاع عموم برسد.
امیدی تصریح‌کرد: هم‌اکنون این سهمیه بین دستگاه‌های اجرایی استان تقسیم شده و قرار است دستگاه‌های مربوطه اقدام و برنامه‌ریزی‌های لازم برای جذب این نیرو را انجام دهند.
وی عنوان‌کرد: پس از اتمام برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها از سوی ادارات مربوطه، آگهی استخدامی برای جذب داوطلبان سهمیه درج می‌شود.
مرجع / ایسنا

خبر20 خرداد -اطلاعیه شماره یک استخدامی سال 92

استانداری خوزستان در نظر دارد درراستای اجرای مجوز شماره 6743/ 110/ دم مورخه 5/3/1392 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور که بر اساس مصوبه شماره 44400/49131 مورخه 28/2/1392 هیات محترم وزیران صادر شده است نسبت به استخدام دوهزار (2000) نفراز جوانان بومی استان دررشته های مختلف برای دستگاههای اجرایی استان اقدام نماید.

از کلیه عزیزانی که دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی می باشند دعوت بعمل می آید از طریق سایت استانداری خوزستان به نشانی http://www.ostan-khz.ir و سایر رسانه های گروهی نسبت به پی گیری آگهی استخدامی که به زودی منتشر خواهد شد اقدام نمایند.

 

خبر 11 خرداد -استخدام 2000 نفر در خوزستان/ مشکل حق التدریسی ها حل می شود

اطلاعیه شماره 5 آزمون استخدامی
به اطلاع کلیه داوطلبین عزیز می رساند که نتایج مصاحبه های استخدامی اداره کل ثبت احوال، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری اداره کل راه و شهرسازی، استانداری و سازمان بنیاد شهید اعلام گردید.
داوطلبان گرامی میتوانند با وارد کردن نام و نام خانوادگی ، رشته شغلی و محل جغرافیایی مورد تقاضا نتیجه خود را مشاهده نمایند.
پذیرفته شدگان نهایی می بایست ظرف مدت یکماه برای طی سایر مراحل قانونی استخدام به ادارات ذیربط مراجعه نمایند و در غیر اینطورت قبولی آنان کان لم یکن تلقی گردیده و نسبت به معرفی افراد ذخیره اقدام می گردد.
ضمناً پاسخگوئی در خصوص هر گونه ابهام و یا اعتراض احتمالی به عهده دستگاههای مربوطه می باشد و افراد از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی به اداره کل  منابع انسانی استانداری خودداری نمایند.

برای مشاهده نتایج اینجا را کلیک کنید

اطلاعیه شماره 4

بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به حجم بالای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی مورخ 25/ 12/ 91 و طولانی بودن فرآیند بررسی مستندات ارسالی ، نمرات این عزیزان متعاقبا اعلام خواهد شد .

خبر 6 خرداد 92 – اطلاعیه نتایج نهائی آزمون استخدامی مورخ 26/3/91

به اطلاع کلیه داوطلبان عزیز می رساند نتایج  نهایی آزمون استخدامی مورخ26/3/91دستگاههای اجرایی استان خوزستان اعلام گردید
داوطلبان گرامی می توانند با وارد کردن نام دستگاه ،رشته شغلی و شهر مورد تقاضا نتیجه نهایی خود را دریافت نمایند.
ضمنا نتایج اداره کل راه و شهرسازی ،ادراه کل ثبت احوال ،استانداری خوزستان ،اداره کل تعزیرات حکومتی ،ادراه کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی وبنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل در حال بررسی بودن مستندات ارسالی دستگاههای مذکور متعاقبا اعلام می گردد.
بدیهی است داوطلبان گرامی جهت پیگیری سایر مراحل استخدامی از طریق دستگاههای ذیربط اقدام و از مراجعه حضوری و تماس تلفنی به استانداری خودداری نمایند.
لازم به ذکر است پذیرفته شدگان نهایی می بایست حداکثر ظرف مدت یکماه جهت انجام امور اداری مربوطه به دستگاه مورد تقاضا مراجعه نمایند.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

خبر 1 خرداد -بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به حجم بالای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی مورخ 25/ 12/ 91 و طولانی بودن فرآیند بررسی مستندات ارسالی ، نمرات این عزیزان متعاقبا اعلام خواهد شد .

خبر 22 اردیبهشت -استاندار خوزستان خبر داد: تمامی استخدام های سال 92 به نیروهای بومی اختصاص خواهد یافت

استاندار خوزستان در نشست شورای اشتغال که شنبه در محل استانداری خوزستان برگزار شد از اختصاص 100 درصد استخدام های سال 92 دراستان خوزستان به نیروی های بومی خبر داد.

سید جعفر حجازی با اشاره به اینکه اداره کل تعاون ،کار و امور اجتماعی استان خوزستان باید بر نحوه اجرای این طرح در استان نظارت داشته باشد افزود: وزارت خانه های نیرو، نفت، راه و شهرسازی و بهداشت و درمان متعهد شده اند در سال جاری 100 درصد استخدام های خود در استان خوزستان را به نیروهای بومی اختصاص دهند.

حجازی به استخدام 3 هزار نفر نیروی بومی در وزارت نفت اشاره کردو بیان داشت: استخدام این تعداد نیروی بومی در سال جاری در خوزستان بخش قابل توجهی از مشکلات بیکاری در استان را حل خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به مشکلات اشتغال در استان های همجوار هر ساله تعداد قابل توجهی از این نیروها به استان خوزستان وارد می شوند که این امر باعث افزایش بیکاری در استان خوزستان می شود.

وی افزود:در حال حاضر 300 هزار شاغل غیر بومی در استان خوزستان مشغول به کار هستند که این مشاغل می توانست به جوانان استان خوزستان تعلق داشته باشد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه باید به فکر جذب سرمایه گذار در استان خوزستان بود افزود: در سال گذشته در استان خوزستان بیش از یک میلیارد و 845 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی جذب استان خوزستان شده است که این روند باید در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.

حجازی بیان داشت: در بخش اشتغال خانگی نیز با توجه به صادرات چهار و نیم میلیاردی در بخش صنایع دستی استان خوزستان لازم است طرح های اشتغال زا هرچه زودتر بررسی و برای پرداخت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شوند.

خبر 16 اردیبهشت 92 – اطلاعیه نتایج نهائی آزمون استخدامی مورخ 26/3/91

به اطلاع کلیه داوطلبان عزیز می رساند نتایج  نهایی آزمون استخدامی مورخ26/3/91دستگاههای اجرایی استان خوزستان اعلام گردید
داوطلبان گرامی می توانند با وارد کردن نام دستگاه ،رشته شغلی و شهر مورد تقاضا نتیجه نهایی خود را دریافت نمایند.
ضمنا نتایج اداره کل راه و شهرسازی ،ادراه کل ثبت احوال ،استانداری خوزستان ،اداره کل تعزیرات حکومتی ،ادراه کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی وبنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل در حال بررسی بودن مستندات ارسالی دستگاههای مذکور متعاقبا اعلام می گردد.
بدیهی است داوطلبان گرامی جهت پیگیری سایر مراحل استخدامی از طریق دستگاههای ذیربط اقدام و از مراجعه حضوری و تماس تلفنی به استانداری خودداری نمایند.
لازم به ذکر است پذیرفته شدگان نهایی می بایست حداکثر ظرف مدت یکماه جهت انجام امور اداری مربوطه به دستگاه مورد تقاضا مراجعه نمایند.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

خود را برای  مصاحبه شغلی آماده کنید

خبر 15 اردیبهشت 92 – نتایج نهایی آزمون استخدامی خرداد 91 فردا اعلام می‌شود

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خوزستان گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون مرحله اول استخدامی استانداری خوزستان که در تاریخ 26 خردادماه سال گذشته برگزار شد تا فردا اعلام می‌شود.
خبرگزاری فارس: نتایج نهایی آزمون استخدامی خرداد 91 فردا اعلام می‌شود

بهروز حسینی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: نتایج این مرحله از آزمون استخدامی نهایی است و نامبردگان جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند.

وی ادامه داد: نتایج، مرحله دوم آزمون استخدامی استانداری خوزستان که در 25 اسفندماه 1391 برگزار شد، با سه برابر ظرفیت تا 20 روز آینده اعلام می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خوزستان اضافه کرد: پذیرفته شدگان این آزمون‌ها می‌توانند برای مصاحبه آماده شوند.

وی همچنین از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی خرداد ماه 1391 تا فردا خبر داد و خاطر نشان کرد: از طریق این دو آزمون 3 هزار نفر جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند و با اشتغال آن‌ها کمبود نیروی انسانی در دستگاه‌های دولتی تا حدی مرتفع می‌شود.

خبر 15 اردیبهشت 92 – لیست پذیرفته شدگان آزمون استخدامی 26/3/91
قابل توجه پذیرفته شدگان محترم: این اداره کل پیگیر امور مربوط به گزینش بوده که در صورت حصول نتیجه به صورت تلفنی اطلاع رسانی خواهد شد.

خبر 11 اردیبهشت 92 - زمان اعلام نتایج استانداری خوزستان

به گفته ی بهروز حسینی،به نقل از ایرنا نتایج آزمون استخدامی مورخ 91/03/26 تا 15 اردیبهشت 92 و نتایج آزمون مورخ 91/12/25 تا پایان اردیبهشت 92 اعلام می گردد.

داوطلبان با مراجعه به سایت www.ostan-kz.ir می توانند در تاریخ های یاد شده،نتایج را ببینند.

خبر 29 فروردین 92 -  اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری خوزستان اعلام می شود -  لینک خبر

خبر 29 فروردین 92 -  اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت برق خوزستان از اول اردیبهشت -  لینک خبر

خبر 26 فروردین 92 – نتایج نهایی آزمون استخدامی خرداد 91 ادارات و دستگاههای دولتی خوزستان  - لینک خبر

خبر 22 اسفند -مشاهده کارت آزمون استانداری خوزستان مورخ 1391/12/25







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ